CI KTÓRZY DO NAS ZAGLĄDAJĄ

środa, 6 stycznia 2010

Cudowny widok,hipnotyzujące zajęcie...

                                                                                                         Nasz super elektryczny kołowrotek ,,Cierełnica" Białoruskiej produkcji                                                                                   Zosia przy pracy,w jej domu przędło się od pokoleń .Powrót do tradycji ,korzeni to cudowne uczucie.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       Dziś Zosia zaczęła przędzenie wełny z naszych alpaczek .Jakiś czas temu kupuiliśmy elektryczny kołowrotek,już wiemy że jest super.,,Cierełnica"(czarownica)bo tak się nazywa pracuje bezszelestnie,Zosia jest dumna i zachwycona że tak jak babcia,mama teraz i ona wykonuje to najbardziej z kobiecych zajęć .Od wieków symbol prząśniczki był symbolem kobiety.Nitka jest piękna i jak mówi Zosia będzie coraz piękniejsza.Kołowrotek z Białorusi ,wełna z Andyjskich alpak,Zosi korzenie z dzisiejszej Białorusi.Tak zamyka się koło.

5 komentarzy:

  1. Zosiu, ja już dawno nie robiłam niczego na drutach ,aż kusi żeby z Twojej wełny zrobić cieplutki sweterek , czy choćby skarpetki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,
    Zosiu, to wyższa szkoła jazdy prząść na kołowrotku elektrycznym. Gratuluję umiejętności :)
    Wełna jest cudowna :)
    Damroka

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś jestem tu po raz pierwszy, ale na pewno nie ostatni :)
    Macie mnie w swoich linkach - dziękuję !
    Wspominając u siebie o alpakach, nie wiedziałam,że piszę również o Was. Jestem ogromnie ciekawa Waszej wełny. Czy będziecie sprzedawać przygotowaną do przędzenia czesankę ? Napiszcie u siebie więcej o wełnie alpak, proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kręć się kręć wrzeciono na szczęście w Nowym Roku, Kochani powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie jestem pod duzym wrazeniem-piekne zwierzeta,te oczy,mnie urzekly.Fantastyczny pomysl na zycie w symbiozie z przyroda .Kusi mnie ta welenka.Z pewnoscia bede wasza fanka.A niebawem bede chciala wyprobowac welne na szal.Pozdrawiam i zycze duzo radosci.
    Krystyna

    OdpowiedzUsuń